Tańca towarzyskiego w ciąży

Istotne jest ćwiczenie podczas ciąży. To pomaga ustabilizować poziom cukru we krwi, zapobiega zaparciom i zwiększa poziom energii. Badania wykazały, że ćwiczenia sprawia, że łatwo można poddać się pracy, łatwiej jest schudnąć po porodzie i zdobyć powrót ciała dziecka po. Należy pamiętać, że trzeba skonsultować się z lekarzem w sprawie planów ćwiczeń jako część rutynowych.

Jeśli używacie, zanim zaszła w ciążę, wystarczy zmodyfikować swoją rutynę.

Organizm zaczyna przybierać na wadze, wiele kobiet w ciąży trudno znaleźć program ćwiczeń, który jest odpowiedni dla nich. Jeśli chcesz się bawić, tani i bezpieczny sposób wykonywania spróbuj tańca towarzyskiego! Jest to forma działalności niewielki wpływ ćwiczeń. Jest to zabawa aktywność, ponieważ jest tam muzyka i okazja do spotkania się z innymi. Może również zawierać Twój małżonek tańczyć z Tobą!

Taniec towarzyski jest bezpieczne, ponieważ jest łatwiejsza w kostek, nóg i pleców. To nie jest zgrzyt na stawy, jak również. Przykłady tańców rytm tańców (Cha Cha, Mambo, Rumba, Salsa, Samba i Swing) i gładkie tańce (Fox Trot, Tango i Waltz). Z wielu tańców do wyboru tutaj są najbardziej odpowiednie dla kobiet w ciąży:

Walc może być powolny i gładkie lub szybkie i kręcenie (opt to pierwsze). Zaczyna się podstawowy krok pole z zaledwie czterech kierunkach zrobić kwadrat na podłodze. Jest piękny taniec, który podkreśla piękno wkrótce być matką!

Rumba to taniec wielki aby dowiedzieć się, gdy już opanujesz walca. Nie wymaga dużo ruchu. Gdy wiesz, stepping, będziesz mógł ją zastosować w niemal każdej sytuacji tańca.

Nie powinno być martwi się o swoją garderobę na swoje zajęcia taneczne. W przeciwieństwie do opracowania sukienki i wysokim obcasie buty noszone przez kobiety w tańca sportowego wydarzenia i programy telewizyjne Ubierz się wygodnie. Wybierz buty, które czują się dobry i trochę większy niż Twój normalnymi. Buty sportowe z gumową podeszwą nie są bezpieczne, ponieważ mają tendencję do przyklejenia na parkiecie.